Do I luk smart in glassäs?

Idag har varit en enrgifylld dag! Har känt mig väldigt.... Överallt. Så att säga. Och gaaaah, jag vill verkligen ha en ny bok att läsa. Vet att typ 4 pers läser min blogg men PLEASE har ni nå boktips så KOMMENTERA D:
Jag har även börjat skriva på en ny låt, texten handlar om.... hm. Typ glädje och sorg på samma gång, så då kan man känna igen sig både när man är glad och när man är ledsen! Bra va!? :D Hur ska jag kunna somna när jag har såhär mkt energi ;-; Ska ut och springa några varv runt huset, ciaoo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

The fault in our stars ("Förr eller senare exploderar jag" heter den på svenska) av John Green. Den är ingen fantasybok som jag normalt brukar läsa, men det är verkligen jättebra!! Rolig och sorglig på samma gång!

Svar: Tack så jättemycket :)
Josefine Thureson

2013-04-24 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback