Impulsjobb, inspirationsbrist, rivsår på brösten och äppelpaj

Så kan man väll ungefär sammanfatta den här dagen.. Var ute och gick med Matilda igår och det visade sig att hon/hennes rygg var i desperat behov av beröring så jag erbjöd mig att massera henne, inte för att skryta men... Man har ju ärvt en del skills från mamma massör (a)

Sen så verkar min inspiration inte på högsta nivå idag, vi ska skriva en krönika på svenskan och hur mycket jag än funderade kunde jag inte komma på ett bra ämne .__.
Sen fick vi äppelpaj i slutet av dagen! Tjoho C: Inte så illa att bli bemött av en spinnande katt som kommer och trampar på bröstet heller >.> Aj säger jag. Oj vad perverst det lät, oh well, alla kattägare där ute fattar vad jag menar!

Jag känner att det kanske börjar bli dags att lägga ut lite nya teckningar också (Det var därför jag börja blogga liksom), så tänkte försöka rita lite ikväll så ha tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback