Leaves are fallin down.

Ja så var typ den här sommarn slut, det har hänt otroligt mycket kan man ju säga.. Och snart kommer hösten med färgglada löv, filkmkvällar, te, skola, promenader och lite kyla ALLAH, GE MIG KYLA. Lite så känner jag nu med tanke på att vi haft typ minst 25 grader inomhus de senaste dagarna, kan varken sova, andas eller tänka i den här värmen o.o Idag har jag iallafall cyklat och hälsat på en kompis i Syninge :3 Vi håller på med en serie om en prinsessa som rymmer från slottet och ska hitta en trollkarl som ska bota hennes pappa från en demon. Och på vägen möter hon Jackie (en kringresande, flyende munk som i sin flykt från tvångsgiftemål letar efter sin försvunna tvillingsyster Apolinka), han har även en panter med röd tuppkam som kamrat. Yeah vi får se hur den sagan slutar xD
PS. Jag är inte muslim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback