I wanna walk with you on a cloudy day


Den här helgen har varit megamysig. följde med Oliver hem i fredags där vi såg en förvirrande, otäck, psyko skräckfilm och åt caramel crisp mjölkchoklad (vanligtvis är det alltid cookie cream) och åt popcorn! NOMNOM.

Sen på lördagen åkte vi och såg Hunger Games i Stockholm med Idun och några andra. Det var skoj! Sen gick vi hem till några av Olivers kompisar och grilla marsmallows framför en brasa och såklart lyckades jag kladda ner hela mig med kladdig marsmallows och så skulle jag försöka torka bort det i gräset men så blev jag alldeles smutsig... Där mötte jag även poppingkillen Jesper Christman som jag hade en konversation med. Sen gick vi hem till Ålle igen och hade det bra. Bara så alla vet så har jag världens underbaraste pojkvän.

Nu sitter jag här och lyssnar på Norah Jones och stirrar in i skärmen och vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så nu säger jag godnatt, adjö, farväl, adios till alla. Hare moy, OBOY. (Ni som undrar vad moy betyder så betyder det fint, jag hitta på det själv, alldeles nyss faktiskt) ~

Kommentarer
Postat av: Greger, 47, från Gregerdala

Sötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsöt ccc:

2012-04-29 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback