Onsdag... osv


Igår var den mest skrämmande kvällen i mitt liv. Eller nåt xD
Nej men jag prata i telefon och mitt i samtalet blev det en störning, alltså ingen normal störning. Det lät typ som en ilsken alien ..! O_o That kinda freaked me out.
Anders tyckte också det lät skumt så han fick inte lägga på för då skulle jag bli ensam med spökena. För det lät som just det. En ande..! Det var fett läskigt ialf men jag överlevde natten yiihooo! :DD Och idag hade jag sovmorgon så började klockan 12, sen hade jag gymnastik och nu är min högerarm så överansträngd att jag knappt orkar lyfta den, känns helt bedövat D: Imorgon är det fredag sen helg!!!! Ska iväg och lyssna på ett föredrag om indianer 8D Det ska bli intressant :)

Lady antebellum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback