Min framtid ~


Jag tänkte börja med att skaffa ett jobb och tjäna ihop massa pengar så att jag efter jag har tagit studenten kan ta ett sabbatår och åka till London och Paris och måla tavlor 8D Kanske gå en konstkurs, och bo i Frankrike i ett halvår med min underbara pojkvän (a), som för övrigt också målar och är väldigt rik, snygg och givmild ^.^. Gå på dyra resturanger på kvällarna och bo i en lyxsvit med bubbelbadkar med inbyggd radio.... Efter det tänkte jag plugga vidare till något inom media, datorgrafik etc (har inte helt bestämt mig än). Sen skaffa ett underbart jobb där jag tjänar en massa pengar och når ut till folk. Flyttar till en lägenhet, skaffar en stor mysig hund. Sen tänkte jag dra till Tokyo och Caribbean (stavning? xD) några gånger också ;) Kanske starta en business i USA där jag tjänar miljoner. Vi får se vad som väntar helt enkelt :D Men som sagt, möjligheterna är oändliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback