It´s just trash!

Beklagar att jag inte publicerat nåt på ett tag... Min scanner har nämligen varit ur funktion..! Det är andra gången den går sönder. Vi hade en likadan förut men den sluta funka (skrivare) och så bytte vi och fick en likadan och nu har den också gått sönder : D YAY. Men Vi ska åka och byta den den här veckan så då kommer nya bilder! :)
Nu får ni istället njuta av lite söta foton av mina katter ^.^



Myspys! <3<3 Azlan och Kiara myser i soffan ^.^




Hitta en gamal bild när vi precis hade fått dem ^^ Soooo cute :3


Den här bilden tog jag på Azlan när han satt och beundrade landskapet :)



Kattlass!  ^.^




Morgontrötta jag och kung Azlan :3


Prinsessan Kiara som ligger och spinner på min läxa ;D


Helt utslagen xD

Ja, det var lite bilder på mina älsklingar, kommer nog fler  ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback