Savannen

Såg ett program om lejon idag och blev helt fascinerad! :D Så underbara djur alltså. Dem sa det att geperder och leoparder klarar sig och jagar på egen hand men lejon jagar i flok, dem lämnar aldrig nån ensam. Det tycker jag är så fint med lejon. Och jag har ju ett eget litet lejon här hemma ;)
Dem har en sån utstrålning också, magnifika varelser! Jag har alltid tyckt det har varit ganska intressant med livet på savannen och sånt. Därför fick jag för mig att rita den här bilden. Själv är jag ju lejon i stjärntecken ^^ Det är ett eldtecken, dem som är födda i lejonets tecken är ofta väldigt kreativa och lojala. Lejon är födda till ledare (gud vad jag skryter) men kan vara lite ego och stolta ;) Dock stämmer inte detta in på alla, eftersom det beror på vilken tidpunkt man föddes och där är det olika hur dem andra planeterna stod, jag har tex månen i jungfrun, alltså kan jag vara en aning distanstagande och svårt att visa känslor.. Men det gör jag ju i mitt skapande!

Musik jag lyssna på: Phil Collins, Paul Simon
Hope u like it :>






(hitta ingen bra video där hela låten var med men här är hela låten med lyrics http://www.youtube.com/watch?v=mtT3xSSKmMQ&feature=related)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback