On the beach!

Sommarlov!!!! Yay : D Så borde jag reagera men ändå kan jag inte riktigt vara glad från botten av mitt hjärta, det känns som jag inte gjort allt jag kunnat. Inget blev som planerat. Jag hade tänkt kramat alla, sagt farväl, varit stark... Men så blev det inte. Istället bröt jag ihop och stack utan att säga hejdå... *depp* Nian är slut och kommer förmodligen inte träffa dem mer... (förutom vissa då)
Men aja! Gjort är gjort. Rektorn sa i kyrkan att det är inte det man gör som är värdefullt utan den man är, jag försöker intala mig det men det är ändå en massa skuldkänslor som trycker på.. Ska trots detta försöka ha en bra sommar, har planerat att träffa en väldigt speciell person så det ser jag fram emot :3 Sen kanske jag tänkte bege mig upp till helsingland för att hälsa på en vän. Och nu när min kompis har tagit körkort kan vi åka runt och bada och shoppa och allt! : D Det ska bli super!! Juste sa jag att jag fick mvg i musik? *OVERHELMED* Förra terminen hade jag G. Men sista musiklektionen vi hade så spelade jag och sjöng en låt jag skrivit själv inför klassen. Då sa hon att hon skulle höja till ett VG men så fick jag ett MVG i slutbetyg!!!! :'''D Tack Almudena <3
Men hoppas ni får ett underbart sommarlov ni med! Här kommer en liten sommarbild ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback